Rullar

hejhej alla mina vänner , måste  villigt erkänna att det var ett bra tag sen jag satt här o skrev , men jag har verkligen gjort massor.
Jobb var det idag , helt snurrigt , ne tårta hade fel text så kreativa fia , fick fixa den , hmm det blev la kanske inte jätte bra , men kunde såg helt klart nöjd ut , eller han försökte med det i allafall XD
Pappa ringer snart och berättar att vi skall åka o köpa en dator , låter helt underbart , så nu ahr man en egen dator så man slipper dela med resten av familjan , TACK MAMMA O PAPPA <3

Nu sitter jag har o väntar på Jenny eller kanske man skall säga 112 Jenny :) haha bkörn kallar henne så ;)

Oj nu e hon visst har
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0