dålig på livet ?

jag är dålig på att blogga & jag är sjukt dålig på livet ,hinner inte med något som jag vill göra , jobbar o jobbar o sen när jag väl e ledig då orkar jag bara ligga hemma o se på film.
Det är så mycket folk här hemma som jag vill träffa innan skolan börjar i stora staden för då hinner jag verkligen inte träffa alla älskade här hemma :/
Saknar min Madde så det gör ont , det känns som det var år sedan det bara var VI ., haha det e bara du som fatatr vad jag menar. Sedan Sarah , gud vi måste ses , du jobbar ,jag går i skolan , snart i allafall .
Emma , lilla , vi ahr inte träffats på ett halv år :O det e fan länge.
Och min älskade jonathan , du e borta hela tiden , saknar dig som jag vet inte vad , nu får du komma hem och se på film med mig och laga mat och dricka te eller kaffe med mig , I need it .
 
Men nu skall fia dra till jobbet igen , vi ses Sofia :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-08 @ 11:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0