APU

Japp , idag vare det Apu på salongen , grymt bra dag . Angelica kom dit så jag fick fixat hennes hår , det blev lite filmstjärnelooken , men grymt bra , mkt volym o snygg. Mormor kom o klippte sig oxå o då fick jag färga hennes hår , detta är så sjukt kul , om man inte  har gjort  det på salong så vet man inte !!

Fredrik , malin ex var o bytte fönster hos farmor o farfar idag , o så var jag tvungen ayy dra mig dit o heja  , har typ inte sett honom på år o så menare jag verkligen ÅR. haha jag blev helt kär i han hund , norsk ngt ... minns inte namnet.
Skall nu dzra mig ner o äta ngt , i kväll blir det Gossip girl o i huvudet på gynninng :)

Puss så länge Sofia'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0