Lördag 22/2

Hallå , hej !!

Jag blev så sjukt trött på min gamla blogg att jag beslöt mig att skaffa en ny , o jag behöver seriöst hjälp med att fixa den snygg , är helt hopplös på datorer o sånt :/
Jobb vare idag , jobbigt , mkt folk o grina kunder inte kul , men som tur var det bara 4 h jag jobbade , UNDERBART !!
Dagen har varit allmänt trist o det känns som om jag verkligen inte har ngt liv , alla kompisar är ute o hittar på kul saker o jag sitter hemma för jag skall jobba dagen efter , jobb hela helgen hatar det verkligen !! Men nästa helg skall jag vara ledig båda dagarna , SKöNT . Då e det på fest som gäller , så kul :) Barnförbjudet med , haha så jag räknas till de äldre , yes , 1 poäng till mig.

I kväll är det melodifestivael , fy fan va dåligt det är , inga bra låtar , men som tur är så är juh Björn Gustafsson me , han gör verkligen min dag :) en i min klass känner hans familj , så jävla ballt asså ;) Avis om nått asså !
Sitter o funderar på om jag kanske skall ringa Madde o höra om hon vill göra mig sällskap men jag vet inte ?

Jag skall dra mig nu /7 Sofia'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0