Slapp dag

Om  jag är trött , haha det är bara förnamnet. Vi hade lädsim på gympan , asså man tror verkligen inte det är så jobbigt . Simmade 600 m o skulle sedan gå upp , haha mina ben var som spagetti , fattar nog att jag måste börja träna mer :/  alvarligt talat fattar jag inte hur folk som går i gbg hinne rträna typ 20 gånger i veckan o smaidigt sköta skolan?? Jag hinne rinte det  vill jag lova. 

Världens håltimme i dag palla , men jag Angelica o kulle begav oss till  Nordstan o kollade läget lite , asså fattar inte  hur folk frivilligt kan åka in till stan för att gå där inne , visst det finns mkt affärer men palla allt folk , mkt mysigare o gå typ på Avenyn.

Är grymt stolt över mig sj , jag fick bäst resultat på det oförberenande provet på måndagen efter lovet , hahha grattis Sofia , tack sofia !!

Skall dra mig till soffan o sova en snabbis , pluggingn är klar o nu e det slappa som gäller..

UNDERBART med solen som skiner !!
Dagens fynd: ett på solisar från HM: 5 kr :)

Ha dett underbart / Sofia'

Kommentarer
Postat av: lisa

njaa inte avenyn! typ inga affärer där ju!
men typ kungsgatan :)

2008-02-27 @ 19:15:22
URL: http://senzalei.blogg.se
Postat av: lisa

njaa inte avenyn! typ inga affärer där ju!
men typ kungsgatan :)

2008-02-27 @ 19:15:28
URL: http://senzalei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0