2 underbara dagars ledighet är välkommen

Hej mina vänner!!
Ja det stämmer , jag skall vara ledig i 2 hela dagar , kan du bli bättre?
Min vecka har bestått av jobb och åter jobb , tröttare än så här kan man ine bli , men när lönen kommer , då e det fan värt allt slit , shoppa , det är mitt liv :)

I går var det tacokväll hos MAdde .Lite nytt folk alltid kul. DEt avr jag , Madde, jonte , emma , linn , didrik , clara , camilla , Björn , Emil och Daniel , ledsen om jag ahr missat ngn , och emil jag e inte så dum i huvudet som du verkar tro ;) haha
Tack för en mysig kväll <3 :)

I dag skall jag klippa Linn , och sanningen är att jag vet ine hur jag skall göra ? men jaja det löser nog sig , det brukar göra detta :)och i kväll skall vi och hälsa på våra gamla granner , skall faktiskt bli rätt kul , Göran var min bästa kompis när jag evr lite , Göra e + 50 nu , ahha ni fattar ;)

Men nu skall jag dra mig , somnar nästan , sov bara 4 h i natt , la mig sen och vaknade tidigt :O Ingen bra kombination :(

Puss hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0