Dagarna går , men vad händer egentligen?

Mina lediga dagar går men vad händer egentligen ? Inte ett piss , jag ahr verkligen inte gjort ngt vettigt på nga dagar , visst det är juh i försig helt underbart , men om bara vädert hade varit på min sida , då hade jag legat på stranden en dag som denna, Men nu är inte vädret på min sida så jag sitter hemma med datorn i sängen i stället.

btw , såg phantom of the opera i går , så jätte bra va den ,, e helt inne nu  , haha asså i filmen :

Min kära seglar vän har börjat blogga, kolla in hennes sida: www.csvensdotter.blogg.se

Men nu skall jag lämna datorn för ett tag och se vad min hemby erbjuder en dag som denna i juli månad.
puss fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0