Live without you ?

hej !!

lördag kväll var inte direkt ngn hit , spelade Wii med Jack 8 år , det var iförsig en upplevelse i sig ;) haha
I dag söndag skall jag troligen klippa johan , men vet inte riktigt om jag har lusten och orken att dra mig ut till ön i dag , vill nog bara ligga hemma i soffan och se på film och mysa utan smink ! haha älskar att slippa smink , men man ser ut som fan , men vad gör det när man bara är hemma och myser ??

I maj kanske det blir Turiket med familjen Brunsten , hade varit mycket trevligt om jag får säga det själv , men vi får se hur det blir :)


" It´s gonna hurt when it heals to , It´ll all get better in time ...."

Jag vet inte om jag klara detta igen , jag har fastna igen och vet fan inte hur jag skall komma bort , bort från dig !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0