Man tackar !

yeees , nu är jag ledig i 2 dagar , vilket innerbär attjag inte kommer lukta bröd eller stek os , haha underbart och underbart väder , kan du bli bättre??
I morgon skall jag träffa julia :) Kul och på fredag e det sofias fest , superkul , men indian tema , haha jag dör , har inga kläder och det skulle följas slaviskt , men jaja det löser sig alltid på något sätt får jag hoppas :)
Sedan måste jag hinna med och träffa min favorit en stund. hmm hur vi nu skall få in detta , haha men det llöser sig det med, hoppas jag ;) Annars blir det en hemsk vecka tills nästa gång jag får träffa dig , vilket kommer bli om typ 3 veckor eller ngt och då ahr skolan börjat :Oeller njaa nästa börjat och då e det liksom ingen tid alls !
 men jag tycker det skall bli kul att börja igen saknar stora staden och kompisar i klassen :/ Men plugga och pliker hade jag gärna skippat ....

Jaja nu skall jag gå o lägga mig i soffan och se vad tv. n har att erbjuda :)
Ses snart igan // Sofia'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0