sårad

Ja det är sant , jag e så ledsen och besviken på dig ! Jag trodde att du skulle föreställa min vän , men det visade sig att jag hade fel.
Vad har jag gjort dig för ont egentligen? Inget vad jag kan minnas , fatta att jag grät när jag kom hem, ja jag grät.
Sedan saknar jag min tuttie så det jag ont i hela mig , vill bara att du skall komma gående hem till mig nu och säga att allt löser sig eller jag åker nog heller hem till dig och tar på mig  dina stora tofflor som jag tappar i trappan alltid , haha eller minns du när du inte hittade tofflorna en dag , för att jag hade råkat putta de under soffan & du hittade de när du dammsög.

" I didn´t wanted memories , I wanted you..."




                       Vem älskar inte detta ?? 

Nej men nu måste fia göra ngt vettigt , vi ses !


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du jag vet bannimej inte. men det var sannslöst längesen. haha, ses ikävll !" puss

2008-07-25 @ 12:00:57
URL: http://sofiagust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0