vet varken ut eller in??

hej !

Nu är jag här igen , jag har tänkt på en sak som Madde så till mig i går kväll eller i natt tror jag e mer rimligt.
Saken att det hon sa jag vet inte om det stämmer eller hur det är ? Skall jag skratta eller gråta?
Skita i allt eller fortsätta vara gamla fia? Jag vet inte ?? Men jag vet att jag behöver tid och tänka igen om allt om hur jag vill leva och ha det . Detta låter hemskt men det är det inte, jag e bara förvirrade för jag vet ine vad jag vill eller vad jag känner? Jag mår lika dåligt hur jag än gör , så vad skall man göra då??
snälla , hjälp mig !!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lovebirdie

Hoppas allt reder ut sig! :)

2008-07-19 @ 20:56:56
URL: http://lovebirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0