kanske min storebror som jag aldrig har haft ??

Johan , detta låter konstigt , men du är som en bror jag aldrig haft, Du är min nya idol , haha nej men allvarligt , du tar han om mig som Millan säger till dig , hämtar mig med bilen och l¨åter mig klippa hur jag vill i ditt hår , tack !  Så du kanske är min storebror som jag alltid har drömt om , haha detta låter helt crazy , visst , men haha ni är bra , Millan & johan...

I dag skall jag och jonathan hitta den perfekta  presenten till Madde som fyller år på lördag , ingen aning om vad vi skall köpa , alltid samma probelm !!
I kväll så är det golf som gäller fyy va jag längtar har pratat om detta i år och ikväll händer det , ahha afrågan e om man sätter bollen det återstår att se ;) ahaha

_Nu mååste jag dra :)
Puss Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0