Madde

Mys och skitsnack med Madde , kan det bli bättre ?? Det är bra att avgregera sig i bland , haha har dock druckitlite för mycket kaffe än vad min mage tål , mår illa , men det är det värt..

Är man kompisar om det bara är en person som hör av sig hela tiden ,?? Som när man väl ringer till personen så får man , men guuuud va längesen det var , varför har du inte hört av dig??
Men jag menar e det bara en persons uppgift att göra det eller? Kunde inte lika gärna den andra personen göra det  , jag blir så trött på personer som säger så och samtidigt lite ledsen ....
Är man verkligen kompis då ? Skall man inte ge och ta??

I kväll e det fotboll  , puss på kim källström han e mannnen i mitt liv <3 :) HHoppas Sverige vinner , hoppas verkligen detta ....

Skall dra mig nu ! Vi hörs! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0