onsdag

agghhh ,. vaknar arg som ett bi när pappa min kommer upp, klockan är bara 9.00 men han anser att jag sakll gå upp och hjälpaa honom att snickar eller aaa hålla i plankorna när jag står på en stege , 1 , jag är skitskraj för stegar.
Så jag kliver upp och går ner i pjamasen och står där och håller i alla plankor , fyyfan säger jag.
Jag HATAR att snickara .
Snart kommer madde och då skall vi gå ner till torget och köpa legging till mig inför fredag kväll , skall bli så kul , hoppas bara att alla går i hop och det inte blir stelt , emn det blir det nog nte , mina kära vänner gillar och prata om inte detta så gör jag det helt klart ! haha


Men skall dra nu /Sofia´'

dagens låt: so fresh ,so clean ,so på

dagens tjej : Madde

dagens kille: Jonatahn

dagen ,haha nu kom jag inte på ngt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0