Söndag och sommarlov

hej :)
Det var ett tag sen , men så fort skolan sklutade i tisdags har jag jobbat röven av mig , är så sjukt trött på det stället , fattar inte att jag står där och tar all skit som jag får , jag förstår verkligen inte, men jaja nu har jag semester i 4 veckor  vilket skall bli så otroligt underbart. Snart sakll vi till tyskland , jag ,mamma , pappa och Angie  och dagen efter vi e hemma så är det älskade Bruce Springsteen på ullevi , puss på den mannen , va hade musiken varit utan dig kan man undra?
på tisdag skall jag pappa och jonathan spela golf ,. skall bli så kul , har aldrig gjort detta förut , men jag har tjötat på pappa min i över ett år och nu är det äntligen dags , kanske är detta sporten för mig ????
Nu sitter jag här och tänker på dig igen , jag vill inte men snabbt dyker ditt ansikte upp och jag börjar lee , sluta fia , sluta fia , du blir bara dummare för varje dag som går , ja det e sant jag blir deet....

liseberg med mina darlins till veckan , va hade jag avrit utan er igen kan man undra , inte ett shit..
Jag skall bli bra på att blogga men jag vill fixa om den , ngn som är villig att hjälp mig?

Puss en trött fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0