tisdag

samma visa som i går natt , kan inte somna på kvällarna , fuck va jobbigt allt blir då :/ man ligger sig och vrider , men till slut bestämde jag mig för att gå ut och lägga mig i soffan.jag kom på att om man lägger sig i böjen på hörnsoffan så känns det som det ligger någon bakom dig och kramar om dig , böjen följde liksom min kropp perfekt :S hahah så där ligger jag o blir kramad av min soffa XD jaja det fick mig i allafall och somna ngn gång vid 3.

Idag skall jag och min pappa ha en" pappa och dotter dag " men just nu är han ute och leker snickare , så vi får se vad som händer senare, jag vet att vi skall till farmor o farfar och fika och sedan till min kusin Magdalena så skall jag leka lite frisör och klippa henne

kissen missen hos mina kusiner Denna kissemissen måste jag bara ha  , e så kär i den :)

vi ses snart igen Fialiaa

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kul med pappa och dotter dag!

2008-06-24 @ 12:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0