vart ??

Vart är mitt liv egentligen , sanningen är att inget blir som det avr planerat så va fan skall jag göra nu,.Varför skall det regna , jag hatar regn så pip mycket. Men iallafall på dagen skall vi till min faster som är en trationen , bästa dagen på året är midsommar. Hos elisabeth ahr jag inte varit med på 2 år , men i år så är jag ledig från jobbet och skall äta jordgubbar och göra kransar med barnen :) om det nu inte regnar , då blir det inga kransar.

Kvällen är katastrof skulle varit o grillat med nga vänner men alla ahr ballt ur på ngt sätt , så nu sitter jag här själv oxh ahr inte det blekaste om vad jag skall göra :S men så räddar -richter mig o säger att jag får komma in till stan och vara med henne o hennes vänner :) Tack ! Så nu får vi se om jag tar mig dit

Nu e det slappa med godis och tv / Sofia

Jag ser ditt namn och hör ditt namn ofta , men jag vet verkligen inte hur jag skall ta det , jag tror jag blir äcklad:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0