Arg !!

Jag är så arg så jag tror jag kan spricka , visst det kanske är en töntig sak att bli arg över , men det var på sättet du sa det !!! Nu är det krig vill jag lova . JA , det är det nu .


I dag skall jag till sjukhuset igen så de får kolla på mig o se om det ser bättre ut , känner mig bättre så jag tror att jag är bättre , HAHA hur lät intde detta.
Sen kommer MAdde o då skall vi se på Raise your vocie , så bra , man grinar varje gång , det var evigheter sen vi såg den !!

Madde sa att hon hade sett igelkotten igår , men vem är igelkotten ?? ngn som vet ?? haha för jag har ingen aning

Men nu skall jag sätta min i bilen med pappa och åke ngn timme :/

Vi ses / Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0