hoppas,hoppas

Hejsan

Japp nu har jag insett att jag inte kan vara med och tävla , det är riktigt jobbigt , jag som har sett framemot detta.
Ha stått och rullat premanent nu för o se hur mycket jag skulle orka , det gick mindre bra , men rullingen är nog det bästa jag har gjort :) haha konsitgt'

Jaja ävern om jag inte kan vara med så skall jag kolla min och kolla det lovar jag er , my girls <3 jag håller tummarna grymt mkt , ni betyder <3

nu ringde pappa och berättade att min matklcoka har ringt , haha skoja bara , men jag ,lovade att äta , för sjukhuset skall ringa snart , och då var det tvungna och veta om jag har ätit . Så nu skall jag ner och värma min soppa !!


Japp , det var allt från denna timme , vi ses / Sofia♥

br´tw , jag pratade med en kompis på telefonen förut , det betyder personen sa muntarde mig upp betydligt , du är bra <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

häftig header.

2008-03-12 @ 13:45:07
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0