Jaha...

Jaha , nu är det då att jag är förkyld igen ,Så jävla trist alltid feber o ont i halsen , vet fan inte hur länge jag har stått i kö för att min remiss skall komma , minst ett halvår.!! mern men

Känner smått panik över tävlingen på fredag , vrf bli sjuk nu , jag orkar juh inte stå o träna nu , Shit..

Ikväll skulle vi varti hos Emma. Jag , madde ochLinn o så tror jag Carl ( Emmas love) skulle vara med också , shit jag ville juh vara med så jätte mycket , men nää nu får jag sitta hemma o dricka te.

I morgon var det jjobb men har fått ringa till chefen o säga att jag inte klarar detta :/ Helvet inte mycket pengar nästa månad inte :(

Nu skall jag gå o lägga mig i min varma säng !! ses snart igen / Sofia



 Ps: längtar massor till ballerinaskor tiden , hihi

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du får en bra lördag

2008-03-08 @ 10:14:45
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-03-08 @ 10:21:36
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0