Kaos

halllå =)
Det var en tag sen sist , men jag har verkligen inte hunnit :O Herregud det känns som mitt liv är kaos !!
Dagarna rullar på så jag knappt hinner med vad som händer , i skolan sedan hem o träna inför SM uttagningen , asså jag fattar inte vad jag har  gett mig in på , hur skall jag klara detta . paniken börjar så smått vakna och en röst inom mig säger - Va , fan har du gett dig in på Sofia ?? HAha vad skall jag säga jag vet inte....
Var i skolan i går till 22.00 och sminkade våra dockor , det var jätte svårt , man tror inte det  , men att få det fastna utan fixering , det var ett helvete , men jaja nu är min docka snyg i allafall , könns skönt kanske man slipper åka in på fredag o träna nu när vi har studedag . Vill så sjukt gärna vara hemma o bara sova ut , länge..
Inte bara det , i dag fick vi veta att dockorna skulle vara lite mer romantiska  , -VA FAN jag har juh gjort min rockig , skall jag börja om eller köra mitt löpp? jag vte inte :S har precis gjort den , blev riktigt nöjd fast den är rockig , jag kör på detta :)

Nää , men nu skall jag dra ner o fortsätta med mitt huvud med år XD

Vi ses snart / Sofia '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0