killar

Killar kan få oss tjejer helt sjukt förrvirrade. Jag vet verkligen varken ut eller in nu , hur skall jag veta ??

Skall man vara kompisar , eller mer , eller skall man lägga ner allt ?? Herregud  , jag vet verkligen inte. Man vill juh inte toffla !!
- men det gör juh ALLTID jag . Toffeln nummer 1 :/ Skärpning på direkten , NU !

Pratade med Clara förrut och Madde och Angelica haha jag har nog ventilerat vad jag funderar på hos de flesta.
Jag har nog kommit på hur det är , eller nja det var mamma som gjorde det.
Hon sa till mig igår kväll när vi satt i soffan.
Mamma: Killarna tycker om att driva eller bara leka lite.
Jag: haha va , vrf?
mamma: för du är en söt blond tjej som är lätt lurad!
Jag : vad är det du säger ??
Mamma:  aaa, så gjorde alla killarna mot mig i den åldern.
Jag: Så du menar att jag är en dum blondin ?? ( smått irreterad)
mamma: haha nej verkligen inte , det jag menar är att du är så söt så många tappar hakan

Tack mamma JAG ÄLSKAR DIG !!
 Nu skall jag gå ner o se om jag kan äta ngt pussar eran Sofia

vem vinner melodifestivalen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0