Lista igen :O

Favoritcafé: hmm
Favorittidning: klick
Bästa saken som händer i sommar: vet inte.
Favoritplagg i garderoben just nu: rosatröja med rosett från MQ
Längd: 185 cm
Byter gärna garderob med: ....

Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
I sommar kommer jag att gå klädd i: Klänning

Byxa eller kjol: byxor
Sminktips till allmänheten: Andvänd rouge 
Senast utlästa bok: Inte han
Mitt rum kan beskrivas som: Mysigt
Mig själv med tre ord: Glad , förrvirrad o klumpig

Jag ville bli när jag var liten: prinsessa
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: blue
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa
Kläder just nu: svarta strumpbyxor , rosa linne , svart kofta , vita scarf
Fisk eller badkruka: Badkruka...
Hur många kuddar sover du med: två!
Spelar du nåt instrument: Blockflöjt and piano
Morgon- eller nattmänniska: Ingen morgonmänniska iaf.

Sparare eller slösare: Lite både och tror jag
Bästa film: Notting Hill
Har du några homosexuella vänner: japp

Tror du på mirakel:
Ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: ooo ja
Snarkar du? ja lite
Stjärntecken? Lejon

Rädd för insekter? Nej men jag tycker inte dom är speciellt söta heller
Äckligaste insekten: myggor eller flugor
Största svaghet: Att alltid falla för fel killar
Bästa bok? vet ej
Vad vill du jobba som? Frisör om inte detta , reseledare elelr barnläkare

Chips, morötter eller godis? 1. Godis 2.Morötter 3.Chips
Pizza eller hamburgare? pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag har redan piercing :).
Gungar du på stolen? ibland.
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger!

Gillar du att sjunga?
ooojaa
Anser du att du är stark? nope
Använder du knark? nej
Kaffe eller te? kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0