Nu är jag rädd!

Om man får säga det själv så är jag rädd nu .Natten har varit ett Helvete !! Magen skriker efter mat som den aldrig tidigare har gjort. Jag får panik och går ner och koilar  i kylen , herregud vad mycket gott det finns. Men så kommer jag på ! Jag kan juh bara äta flytande saker för min jävla hals Jaha det får bli en YallaYalla , tar med mig den upp och lägger mig i soffan , får sätta på en film för jag somnar inte när magen skriker riktigt skriker efter mat , trodde nästa jag skulle börja gråta , men sen lugnade jag mig , för jag visste att jag skulle till sjukhuset idag .eller aa det är det vi hoppas på.

Pappa kommer hem snart och då skall vi ner till vårdcentarlen , där skall jag prata med min läkare och sedan kommer han troligtvist skicka mig akut till sjukhuset , där får de troligvis sätt dropp på mig , jag skakar för minsta grej , och är yr konstant. Herregud , jag har gått ner 2 kg på 4 dagar . Det är mycket för mig . Sedan skall de röntga min hals eller gå ner med en kamera genom näsan. För att se om det är något som har hamnat i vägen , vlket inte gör att jag kan svälja.
När jag ringde ner i går frågade "syster" mig om jag hade satt något i halsen på sista tiden ?? Jag fick fundera ett tag och sedan sa jag att jag inte visst :S Om jag skall vara ärlig så har jag inte den blekaste aning om jag har gjort detta !!! Är det sånt man skall minnas kan man juh fråga sig ???

Sedan sa pappa att han tyckte jag skulle ta på mig något finare än min slitna mysdress .  Visst inga problem , men hur klär man sig snygg på ett sett så att doktorena tar en seriöst ??
Det blev legging , stor tröja och raggstrumpor . Om inte annat lär de juh se hur jag mår bara genom att kolla mig i ögonen ! De är som två stora blanka pölar :(

Nää , nu ber jag : LÅT MIG OPERERAS SÅ JAG KAN BLI DEN SOFIA SOM JAG EGENTLIGEN ÄR !

JAg lovar att det kommer uppdateringar , måset säga att det var skönt att skriva av sig lite :)

Pussar Sofia'

Kommentarer
Postat av: Engman

Usch va jobbigt :o Hoppas du får opereras och bli bättre.

2008-03-11 @ 11:00:29
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0