1 maj

hejhej mina vänner !!

Jag känner mig bakis idag ,men det sjuka är att jag inte nuddade ett glas med alkohol i går . Kvällen sög verkligen och jag som var så sjukt pepp innan . Väntar sjukt mycket till min artonårsdag.
Mina tankar är inte alls med mig idag , och min jävla hals värker , Fuck , palla liksom och inte bara detta min mobil e paj , tappade den igår på stengolvet i skolan , den funka då men knappast nu  och inte bara det Kulles mobb gick sönder igår med, illa.

Du förstår tydligen inte att du har sårat mig ?? Meingen var inte att jag skulle somna hemma hos dig , verkligen inte . Meningen var inte att du skulle betyda ngt för  mig. men nu är det helt klart försent .Meningen avr inte att du skulle komma hem till mig och veta precis vad du skall säga för att få mig att smälta. Men det som är jobbigat av allt ät att när du förstod så existerar jag inte längre i din omgivning men sannigen är att livet går vidare, fast just nu så går det väldigt långsamt.



"Some people wait a lifetime for a moment like this"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0