2 maj - idag känns allt bra




hej igen !

Sofia trodde hon mådde bra , men ack så fel hon har :O Sofia har sovit hela eftermiddagen och ahr lite feber och en hals osm inte riktigt vill det jag vill::( Så hela  min eftermi´ddag ahr jag sovit och både jag o mattias skall jobba i morgon med feber :/ Lycka till vi två som typ mår piss.

Jag kom på en sak frörut , vi väljer musik vi skall lyssna på berorende vilket humör vi är på. Musiken kan även avgöra vilket humör vi blir på.
En dag på bussen hem var jag sjuk opepp , vill nog mest gråta, anledningen kan vi ta ngn annan dag .
Så A skulle hitta på den perfekta låtern för mig o lyssna så jag skulle bli glas och skratta.
A börjar seriöst leta i sin Ipod , oh älskade Ipod, måste jag säga , akn inte leva utan dig :) hahha
Så efter ett stunds letande säger hon: jag hitter juh ingen som är lyckligt typ , bara lycklig , så du får lyssna på grekismusik där fattar du juh inte ett skit endå ;)
haha så där sitter jag och lyssnar på grekisk musik samtidigt som jag håller inne tårarna . OMg säger jag abra , vilken komisk situvation

Nu skall jag prata med min pappa

15 dagar <3




hejhej vänner mina :)¨
Idag känns allt så jävla bra , förutom att min hals är lite konsitg.
Jag skall snart ner till mammas jobb o lucnha med henne , mysigt , sedan skall jag träffa lisa och johanna om jag får tag på henne ;)

Dagen kläder: Skjorta , vit
                           Linne över , svart
                           shorts, marinblå
                           skor med låg klack , svarta

Och sist emd inte minst lockigt hår

Angelica berättade en rolig sak för mig , Tjejer som fixar sig är anitingen kära eller har kommit över killen som hon tidigare hade känslor för :)

Lyssna på The Kooks - in love - puss på den låten asså:')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0