Baby´s coming back ;)

jag känner mig stark idag , så jävla stark , som jag kan fixa allt och lösa alla problem , men det är bara ett problem, jag är sjuk så jag klarar inte allt jag vill.
Dagen har bestått av att se på film , visst det är mysigt men när solen lyser och alla är ute , klart då vill juh även jag vara där. Jag vill spela basket , längtar så enormt. Jag saknar Jonathan enormt , det känns som vi aldrig träffas längreNär du e hemma så är jajg borta och när jag e hemma så är du borta , haha tur är iallafall att vi kan låna varnadras kläder , aha detta lät fel , men typ addias tröjor o så , det funkar juh på båda. Just nu är jag sjukt inne på min höga kjol och ha en rockig tröja till men jag hittar juh ingen , lånade en röd till men det såg inte klokt ut så jag får rota vidare ngn annan dag .
Nu sitter jag här och lyssnar på min älskade Bruce som jag skall se den 5 juli på Ullevi  :) underbart . Sist jag såg honom live förstod jag inte innerbörden av bra musik , men nu äntligen gör jag detta , haha .

i kväll  skall alla på ngn band grej , ville verkligen inte missa , men nu blir det åter en hemmakväll med min kära familj , pappa skall grilla och sedan skall vi se en film som vi har hyrt - brittisk komdei . Trångt i kistan

Vi ses snart igen mina vänner :) och glöm inte att Fia är på väg tillbaka

Puss Fia hjärterut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0