bloggbloggabloggare

hejhej :)

Tisdag , segt ... men endå så underbart bra :)
NP i matte , fan va svårt nu ryker mitt MVG i matte , bajs bajs , sedan slaonegn pallade verkligen verkligen inte men det var kanon när jag kom dit , fick färga håret på min handledare , så kul och snyggt blev det ;)

HAHa roligaste grejen igår ...
Sofia kliver på bussen och där sitter han , omg va snygg han är , honom skall jag bara ha .
Tittar åt han håll och ser átt han tittar på mig och ler lite smått , jag ler tillbaka och skakar lite på håret , det är som i en film , FUCK magin är bruten och jag fastnar med min väska i en stol och börjar typ asgarva.
haha det kanske var roligre live än nu när jag skall få ihop detta här ;)

" 4 dagar "

"Because the night belongs lovers , because the night belongs to us..."








Kommentarer
Postat av: soffan

hahahahahahahhahahaha så jävla typiskt dig

2008-05-14 @ 21:45:20
URL: http://sofiagust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0