bra dag

hej mina vänner , denna dagen ahr avrit bäst, 28 grader i skuggan och fia har blondare hår...
Dagen började med egen hårvård , underbara , det slitna borta och jag är allt ljusare.
Efter detta var det gudiening på Avenyn med klassen , där kom dagens roligaste kommentar.
jag står och säger till Denise:
- haha jag kollar inte på husen utan på killarna
- haha , ge mig ngt ex på en snygg kille?
-han där borta , i vitblå skjorta , herregud säger jag bara
- men hallå , edt e juh FRedrik honom känner jag......
 
hahah jag valde just den kille på Avenyn som Denise kände , hahaha

När jag väl var hemma igen var det mys med Madde och jonis på bryggan , mumma , Islatté med vanlijsmak , i like it.
Sedan drog jag o Madde till Emma och myste på hennes altan , solsolsols, jag tror på sommaren nu , underbart.

asså jag tror jag är den ena personen just nu i min omgivning som inte har killeproblem , verkligen sjukt , men det känns grymt bra , men sanning e  att jag vet inte riktigt om det är sant , men det känns bra o det e la det viktigaste???

Trött som få nu och jobb i morgon , o på kvällen väntar grillfest med girlsen , ....
Puss Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0