torsdag

hej :)

foto/esteten sög i dag , inget funkade , och jag blir allt mer irreterad på folk , vi alla behöver nog sommarlov nu.
Hemma ängdade jag min eftermiddag till Madde och  jonis , mys på torget blev det med glass , I like ;)
Snart kommer Angie hit , hon skalll sova över , trevligtrevligt :)

Jag som person älskar verkligen hur folk luktar , haha inte alla men personer som betyder mycktet för mig luktar jag alltid när jag kramar , detta kan låta lite sjukt men det är det inte , trycker inte jag i allafall.
I dag när jag avr på torget såg jag en tröja som en person har som jag umgicks ganska intesivt under en period och insåg , shit vad jag saknar hur den personen luktar , så jag tog upp tröjan och luktade lite lätt , men avbryts snart av Madde : Va fan gör du XD
haha där står jag på ;MQ och luktar på en tröja , haha seriöst trodde jag den skulle lukta gott då eller ?? Herregud jag behöver lov nu ....
Nu blir det macka

PussPuss Fialia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0