Underbara sol


nu är det kväll och Sofia har massa fräknar över hela ansiktet , då är det sommar , eller iallafall på väg och bli sommar. Och inte bara detta , jag mår mycket mycket bättre :) Bra slut på söndagen trots allt :D
Snart väntar en jobbig vecka med mycker att göra , men allt närmre sommarlovet och ledigt kommer jag

13 dagar <3



solen skiner och fia är sjuk ännu , spyr snart på denna jävla skiten :/ Skulle jobbat hela helgen med det blev inget med de , inte bra , inte mkt pengar ,inte mkt shopping som är mitt liv .
Jag vill bverkligen ha en ny seglarjacka och ett par nya snygga skor innan vi åker .
Tack denise för jag ahr fått lättat min själ hos dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0