ensam?

jag känner mig ensam , jätte ensam , men egentligen är jag inte det . Ensam känner jag mig för jag ligger i feber och mamma o pappa e på en underbar lyxkryssning i medelhavet , hur låter inte detta? Helt underbart iom jag får säga det själv.
Så nu ligger jag ensam här hemma och tycker synd om mig själv samtidogt som jag ahr ångest över matten som går skit just nu , varken jag eller min lärare tål varandra , Shit
Hur skall jag då klara resten av kursen ?? det undrar jag med!
Så nu vet jag verkligen inte hur helgen blir eller ngt , eller jo jag vet att jag skall kjobba på söndag om nu feber är borta , palla sitta ensam , annars har jag juh mor o far , bara så ni vet så saknar jag er nu o vill ni skall komma hem , hem , hem

nej skall gå o dricka mig ett glas saft nu mina vänner
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0