Fåglar?

jag hatar fåglar eller jag är rädd för alla fåglar . Alla sorter storlekar,former och alla dess färger.
Jag har äver förståt vad richter,kulle & Angie menar med fåglar som kvittrar , ibland så piper de lite fint eller låter som en skrattande skata . jag vet verkligen inte om jag ser charmen i det. , men en dag kanske , vem vet?
men samtidigt hur hade det varit om inte fåglarna kvittrade ? TYST bara TYST
Men som sakt övning ger färdighet , kanske skall jag försöka övervinna min fobi och bli lika grymma som er tjejer, på att höra fålarna kvittra glatt i solens dagar , ni är bäst , kärlek på er ! <3

jag har världens blåsa på läppen som bara väntar på att sprängas , haha , fyyy , äckligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0