Jag vet ...

jag vet att det är em person som har kollat min blogg hela helgen för att se om jag har skrivit ngt , ett stort tack till Angelica.
Japp , såhär e det , anledningen till att jag  aldrig längre skriver är för att jag aldrig längre är inne på datan , det är där skon klämmer .

dagen ahr varit kanon förut att vi fick tillbaka matteproven , precis G hallelulja liksom , men endå bara G , vill inte ha matte längre.
Färgade håret på Ida i klassen, snyggt blev det :) underbart , synd bara att denise hår blev grått, stackaras lilla gumman.

på idrott hade vi dans , brasiliask dans , hahhahah skratta så jag dog , o jag lovar att jag inför det ;)

'puasss o god nattt mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0