jajaja

jag suger på att blogga , jätte mkt , är trött på internert och att man nästan är tvungen att ha det så man inte "missar ngt".
nu menar jag verkligen inte att internet är en dålig grej utan jag menar snarare att jag är trött på att känna mig tvungen att gå in på bilddagboken för att inte missa ngt som har hänt , lite så känns det. funderar på att ta bort min , man lägger juh aldrig ut bilder endå , funderar på att lägga all min krut på min blogg , fixa desigen och skiva dagligen om mitt liv , visst det e inte många som vill läsa om mitt liv men jag tycker det är skönt att skrva av sig , vad säger ni?
I dag är det fredag och i helgen blir det stor fest för far, kul att träffa alla och god mat tackar jag inte nej till.
Mys med min älskade madde i dag :)

Puss o hej ditt hår ser ut som leverpastej= enligt Camilla ,svensk råtta ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0