kolla en polisbil med polisljusen på!

Fredag och tröttare än såhär kan man inte bli.Veckan har gått i turbo och i helgen är det jobba och kalas för hela slanten.
Har lite ångest över att jag skall jobba för då kommer jag inte hinna plugga , matteprov o svenskaprov på måndag , kan det bli bättre ? noot

På 2:an spårvagn ser jag en polisbil som kommer i världens fast och avd utbrister Sofia:
Emma,Emma kolla en polisbil med polisljusen på XD hahaha lätt dagen kommentar ;)

Sova tidigt i kväll o sedan jobb och sedan träffa min Fredrik <3

ha en underbar kväll och Håkan på Liseberg kommer bli bäst för allla som e där , synd att jag missar det för första gången på år , men jajaja , sånt e livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0