Fredag och utgång

I morgon e det fredag , tanken är att jag skall med johnny o tjejerna till parkan. Är taggad till tusen , men sofia har fårr feber och en förkyldning som inte e kul . Hon är hemma från skolan i dag, tanken är att bli frisk till i morgon .
Jaja har varit på bilskolan i veckan och bokat lite körlektioner , första blir på skärtorsdagen , kan knappt bärja mig , spännande kommer det sannerligen bli.
Salongen i går och Sofia var där , vi gjorde lite röda effekter i hennes hår , blev otrolig snygg , gött o träffa henne , blir alltid lite kul skvaller om allt som händer .
På kvällen firade jag o min familjen min mamma , hon fyller år i dag , Grattis mamma , älskar dig enormt .
Är också grymt glad att fredrik glömde sin tröja här i går , då har jag någonting att lukta på under dagen.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0