I morgon är det onsdag..

Ja , stressad är bara förnamnet av vad jag är . mkt i skolan och sofia är sjuk . Måste till salongen i morgon så jag får ta igen lite .Mamma kommer är tanken , skall ha henne som modell . det e kul , känns som jag utvecklas varje gång när jag har varit där. Vill göra ngt nytt med mitt hår, visst det är snyggt som de e nu , men denna utväxt som kommer hela tiden , Värdelöst ! Jag vill fortfarande vara åt det blonda men inte så vit som jag e nu . Hmm, får fixa detta på ngt sätt.
längtar till denna veckan är slut , får äntligen andas ut då , grymt mkt , då skall nämligen klippboken vara klar, hälften är gjord idag så till helgen blir det att sitta med resten!

puss <3

Fredrik 10/8-08 - 7 mån i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0